Påsken

Denna vecka har vart tuff! Jag får ju inte skriva någonting om mitt jobb egentligen men det påverkar ju mitt liv väldigt mycket. Det jag kan berätta är att jag har otroligt mycket ansvar och att det är utmanande och roligt men samtidigt tar det massor med energi av mig. Jag är en person som vill göra allting jag tar mig för "toppen bra", inte "bra" eller "funkar". Jag fungerar inte så och därför kväver jag mig själv ibland med press. Det finns ingen annan som har högre press på mig än jag själv. Min chef har till och med sagt till mig att jag inte behöver satsa på "Toppen bra" ALLTID. Men jag vill ha det. Jag vill vara nöjd med mitt jobb och det är jag också men det tar mycket av mig.
 
Därför var det himla skönt med långhelg!! Katja är hemma och det ska bli riktigt skoj att få tid med henne. Hon är ju alldeles lycklig och spralllig nu! Vi ska nog ta oss en tur ut på krogen också om vi hinner, har lust och orkar. Sen skulle jag vilja ha hjälp med att börja köra in W så vi får se om hon kan hjälpa mig med det någon dag. Imorgon ska vi på middag i Växbo med La familja.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Britt

Åh vilka fina tjejer!!

2016-03-29 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0