Tisdag

Jag har blitt förkyld eller allergisk. Sjukt konstiga symptom som knölar bakom örat och halsen, super täppt i näsan, munsår, ont i ögonen och allmänt snurrig. Jag hoppas att jag är piggare imorgon.
 
Idag har jag öppnat på jobbet vilket innbär att klockan står föra 05 på morgonen. Så tidigt men så mycket enklare att komma upp nu motför i vintras då det var kolsvart ute. Nu kvittrar fåglarna och solen lyser liksom! Efte jobbet var jag till stallet och fixade. Lina jobbade sent så jag donade på och allting tog rätt lång tid men sen la jag mig på en sten i hagen och somnade nästan haha.. Så himla trött! Men då var det bara att ladda om och åka hem och duscha innan jag shoppade lite fika till kvällen och sen var det Tjejjoursutbildning hela kvällen. Det är himla roligt och lärorikt!
 
 
Nu ska jag ta och äta lite ost och lägga mig i sängen och knäppa på en film och riktigt njuta av att jag har sovmorgon imorgon. Att jag kan bli så lycklig av det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0