Winniwinston

Han är bara för härlig nu min stora plutt. Jag tycker att det är roligt att rida! Känns så himla skönt att verkligen ha kommit tillbaka dit. Vi galopperar inte oftast men jag känner ärligt att det inte ger mig någon känsla alls. Jag kan bli lycklig efter att vi har galopperat och jag belv glad när jag såg Lina galoppera på honom men näe jag är så himla glad att jag kommit till att jag inte känner mig nå dålig eller nått för att jag inte gör det. Jag längtar tills vi kommer ha galoppen som en naturlig del av vardagen men det är bra så.
 
Istället kör vi på i mycket skritt och trav. Övergångar, lyssna på varandra och trygghet jobbar vi mest med. Jag tar mig tid och det känns verkligen som att det går framåt! 
Ny snygg grimma har vi shoppat också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0