2017

Det känns såhär första dagen på det nya året som ett härligt år! Jag känner mig tom(efter magsjukan?) och öppen för nytt. Kommer nog fortsätta att jobba inom barnomsorgen fram tills jag har kommit fram till vad det verkligen är jag Vill göra och Hur jag ska ta mig dit.


Jag ska försöka ta tag i det jag har saknat under förra året. Typ yoga fast utan stress flr att hinna. Fler träffar med mina vänner och familj. Om jag prioriterar och strukturerar upp så kommer jag ha ett så fint och roligt 2017.

2016 hade jag lite för mycket dåligt samvete på slutet. Mot hästarna, Baltazar, mormor och annat som jag bortprioriterade för att hinna andas. Målet i år är att andas hela tiden. Ett totalt lugn ska omsvärma mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0