Sällis av Lina

Lina hängde med på cykel igår när jag red. Så roligt med sällskap! Fick flera bra tips också som jag ska försöka tänka på. Slappna av i armbågar och ställa mig mer rakt med benen och inte vifta ut och in är nog dom som jag absolut vill förbättra. Jag rider sämre när någon är med. Himla skumt men jag tror att Winston blir inte riktigt som vanligt utan vill antingen gå fram mer än vanligt eller inte gå fram lika lätt som vanligt. Så det känns svårare och jag blir stel och hetsigare liksom. Det är bra att öva för det är ju precis så han känns med hästsällakap också och det vill jag ju tillbaka till.


Det var helt ljuvligt ute (förutom de tusentals myggen). Vi red till Badplatsen och Winston traskade runt den lilla udden utan större mankemang. Kul! Nästa gång hoppas jag att Lina har Dansa med också! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0