Pannkakor - LCHF

Okej så här är det. Jag har aldrig tyckt om pannkakor. Men så igår såg jag Per Morberg på tv:n och han gjorde crepes med nån smarrig sörja och Då blev jag sugen på pannkakor med grädde och hallon. Så idag for jag till affär´n och inhandlade Fiberhusk. Det fanns på ICA och 24 kronor tror jag den kostade.

Du behöver:
4 ägg
2 dl fet grädde (40%)
1 dl fet mjölk
1 dl vatten
2 msk Fiberhusk
50 gram smör (smält)
salt om du vill


Så här gör du:
Vispa ihop allt i en stor bunke och låt vila i typ en halvtimma.

Stek med massor av smör!
Jag åt mina med vispad grädde och hallon & blåbär!

Kommentarer
Postat av: Sanna

fasiken vad gott det såg ut!=)

2010-12-30 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0