PartyLite 2010

Det är väll en rolig idé?! Jag har inte riktigt tid och plats att ha ett party hemma här just nu så därför tar jag även det genom bloggen haha..
Här kan ni läsa katalogen!
Jag har gjort ett litet klipp så att ni får se några produkter och så. Dessvärre kan ni ju inte dofta på doft proverna. Men om du önskar det så är det bara att ringa och komma förbi en sväng.
Det är väll en rolig idé?! Jag har inte riktigt tid och plats att ha ett party hemma här just nu så därför tar jag även det genom bloggen haha.. Jag behöver alla beställningar senast på onsdag den 8 december klockan 18:00.

Här kan ni läsa katalogen!

Erbjudande  i december är KÖP 5 paket teljus för priset av 3, så 5 paket teljus i valfri doft för 285 kronor!

Jag har gjort ett litet klipp så att ni får se några produkter och så. Dessvärre kan ni ju inte dofta på doft proverna. Men om du önskar det så är det bara att ringa och komma förbi en sväng.
Här kommer visningen i video format!



Utgående produkter i Partylite 2010 katalogen:

Produkter som är på utförsäljning:
(KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE EN STÖRRE BILD MED INFO OCH PRISUPPGIFT!)

Ljuslyktor


Ljus


Övrigt

Kommentarer
Postat av: Linda

Han blir 19 i slutet på dec :) Japp, Hedhamre. :)

2010-12-04 @ 11:03:59
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag och David ska mysa och ha det bra, ut och äta ikväll :) Du då? Kommer hem till jul och stannar kanske över nyår också :)

2010-12-04 @ 11:42:27
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Marion

Hur eldar man klotljus? Rinner de ut om man har dem på ett fat?



Är ev lite intresserad av artnr P90348, det var nå skitsöta isbjörnar.. Hur lång tid tar de att få hem?

2010-12-06 @ 11:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0