Jag sov i badkaret inatt

Fy fan vilken natt, men det är nog inte så som ni tror! Om ni är kräsna bör ni kanske sluta läsa nu..
När vi gick och la oss igår kväll så kände jag hur jag fick ont i ryggen. Jag gick upp för att sträcka ut den men det gick inte, jag mådde bara mer och mer illa. Trycket över bröstet kom när jag åter la mig i sängen. Då insåg jag att jag ätit något som min kropp inte kan hantera.
Kommer ni ihåg när jag blev jätte dålig och mamma och pappa fick komma och hämta mig?!. Jag förstod att det var det som väntade.
Jag gick upp och satte mig på toaletten i typ 20 minuter men mådde inge bättre. Jag klarar verkligen inte av trycket över bröstet så jag hoppade in i duschen(hett vatten på ryggen). Sedan klev jag ur men kände då att jag måste hoppa i igen. Jag la mig i badet och smärtan blir då hanterbar så underbart skönt när jag känt att min kropp typ håller på att dö av smärta. Men jag måste ju gå upp och sova tänkte jag hela tiden så det blev några vändor upp och i. Till slut stoppade jag fingrarna i halsen och kräktes och kräktes, så jävla vidrigt. Klockan halv 2 var jag påväg att ge upp, då ville jag bara hem eftersom jag fortfarande mådde dåligt.  Jag la mig en sista gång i badet och somnade där(tur att jag inte drunknade), jag vaknade med ett mycket bättre mående vid kvart i 4 skrynklig som ett russin. Då gick jag upp och la mig i soffan och sov ca en timme. Sen låg jag och halv sov och lyssnade på alla som kom hem från krogen.
Vid 6 kom Linda upp och frågade vad jag höll på med, hon hade vaknat och insett att jag inte låg i sängen bredvid. Syster och Nils har sovit hela natten och inte hört någonting av mitt snurrande. Jag var lite irriterad på att hon inte ens kollade till mig där jag låg och halvt dog mitt i natten, men sen tyckte jag att det var bra att de kunde sova. De kunde ju ändå inte hjälpa mig.
Jag är dock oväntat pigg idag.. Skönt! Det blir en dag vid poolen för mig idag, syster och Nils kanske ska ner till Stranden på eftermiddagen. Jag har ätit några bitar honungsmelon och en rostadmacka till frukost så jag är nog på väg att bli ok igen med magen nu.
Fy fan vilken natt, men det är nog inte så som ni tror! Om ni är kräsna bör ni kanske sluta läsa nu..

När vi gick och la oss igår kväll så kände jag hur jag fick ont i ryggen. Jag gick upp för att sträcka ut den men det gick inte, jag mådde bara mer och mer illa. Trycket över bröstet kom när jag åter la mig i sängen. Då insåg jag att jag ätit något som min kropp inte kan hantera.

Kommer ni ihåg när jag blev jätte dålig och mamma och pappa fick komma och hämta mig?!. Jag förstod att det var det som väntade.

Jag gick upp och satte mig på toaletten i typ 20 minuter men mådde inge bättre. Jag klarar verkligen inte av trycket över bröstet så jag hoppade in i duschen(hett vatten på ryggen). Sedan klev jag ur men kände då att jag måste hoppa i igen. Jag la mig i badet och smärtan blir då hanterbar så underbart skönt när jag känt att min kropp typ håller på att dö av smärta. Men jag måste ju gå upp och sova tänkte jag hela tiden så det blev några vändor upp och i. Till slut stoppade jag fingrarna i halsen och kräktes och kräktes, så jävla vidrigt. Klockan halv 2 var jag påväg att ge upp, då ville jag bara hem eftersom jag fortfarande mådde dåligt.  Jag la mig en sista gång i badet och somnade där(tur att jag inte drunknade), jag vaknade med ett mycket bättre mående vid kvart i 4 skrynklig som ett russin. Då gick jag upp och la mig i soffan och sov ca en timme. Sen låg jag och halv sov och lyssnade på alla som kom hem från krogen.

Vid 6 kom Linda upp och frågade vad jag höll på med, hon hade vaknat och insett att jag inte låg i sängen bredvid. Syster och Nils har sovit hela natten och inte hört någonting av mitt snurrande. Jag var lite irriterad på att hon inte ens kollade till mig där jag låg och halvt dog mitt i natten, men sen tyckte jag att det var bra att de kunde sova. De kunde ju ändå inte hjälpa mig.

Jag är dock oväntat pigg idag.. Skönt! Det blir en dag vid poolen för mig idag, syster och Nils kanske ska ner till Stranden på eftermiddagen. Jag har ätit några bitar honungsmelon och en rostadmacka till frukost så jag är nog på väg att bli ok igen med magen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0