Bokat och klart!

Jag älskar känslan när bokningsbekräftelsen droppar ner i inkorgen. Känslan gör att jag får ett lite nervöst leende över hela ansiktet. Jag blir alltid nervös när jag ska åka iväg. Mycket nervös blir jag om jag ska flyga, men annars bara nervös. Lite pirrig och förväntansfull. Jag älskar att jag får åka med två av de bästa människorna denna gång!

Nu ska jag krypa i säng och lyssna på musik till klockan halv 2, då ska jag sova. Är trött på att vakna 4 på natten och inte kunna somna om så nu är det hårda bud.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin designen blev! somrig :)

2011-04-20 @ 08:41:55
Postat av: C

Kul med Ullared! Speciellt kul att handla när man kan handla "små" storlekar... :o)

2011-04-20 @ 08:42:13
URL: http://minussjuttio.blogg.se/
Postat av: Marlene

Åh Ullared, det är så kul att åka dit!

Vad shoppar du helst när du åker dit?

Jag ska åka dit nu på fredag, hoppas det inte är så mycket folk i påsk ( nu när alla är lediga...) ;)

2011-04-20 @ 21:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0