Det är inte sant

Jag har inte hittat en enda klänning jag kan tänka mig att ha på julafton. Alltså nu är inte jag särskilt petig. Mina kriterier var Röd, Klänning eller Stickad längre tröja och inget mer. Inte så krävande. Men det finns absolut ingenting som fastnar i mitt huvud.

Jag klickade nyss hem en beställning på Ellos igen. Gjorde en förra veckan också. Julklappar men också lite grejer till mig. Den jag gjorde nyss var bara till mig. Varav en klänning som jag kanske kan ha på julen, med en kofta över. Den röda längst ner.


PS jag önskar mig en VIT musmatta i julklapp! Hittar inte en sån heller.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men eller hur! Omöjligt att hitta ngt rött! Kollade på stan här hemma jag, kan tom nöja mig med en sjal eller ett linne, men fin röd färg vill jag ha!!

2011-12-16 @ 20:32:23
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0