Nätshopping

Det blev lite shopping ikväll.. fy mig. Jag får egentligen inte shoppa men lite måste man faktiskt få unna sig i fattig tider.
Boven var Ellos.se. Jättefin tunika/klänning som jag suktat efter länge, kostar 169 kr nu och har kostat 399 kr. En vit strandklänning i storlek 44, enligt mina beräkningar bör jag kunna pressa på mig den om ca 20 kg. En fin party topp som även den är tänkt att passa i sommar eller längre fram i vår. Sen blev det en present till E, som jag måste köpa ändå och så någon bikini del som jag kan matcha med de jag köpte förra gången.


Kommentarer
Postat av: Linda C

Hej!

Nää, spar på frimärkerna. Eller ja.. jag är ju ALDRIG i Bns typ nu när jag jobbar, kör som högst Hampus till skolan kl 6:45 på morgonen - då kanske du inte vill att jag tittar förbi ;) Men om de är ok för dig så kanske du kan ha dom hos dig så får jag försöka ta mig en tripp - om jag inte hunnit vara i Bns innan 12e kanske du kan svänga in med dom då? :)

2011-02-04 @ 06:03:03
URL: http://livetihallen.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Den svart/aprikosfärgade klänningen var ju skitsnygg! :)

2011-02-04 @ 20:20:39
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0