Ny klänning?!

Frågan är alltså om jag ska köpa denna eller inte. Jag vet inte om det riktigt är min stil. Jag har ioförsig inte någon bestämd stil utan klär mig i det jag känner för för dagen. Vore kul med något annorlunda men jag kan inte bestämma mig. Jag köpte två klänningar idag. En party klänning som jag ska ha den 29 januari när jag ska ut på Tuppenz och en som jag har som "morot" till sommaren. Båda är jättefina!

Men denna vet jag inte riktigt hur jag sak göra med. Storleken är Large och det är den storleken jag planerar att kunna ha framåt våren och i sommar.

Så vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag gillade den :)

2011-01-11 @ 22:04:47
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Marion

Den var kalasfin, kände jag mig det minsta bekväm i klänning så hade jag nog köpt den! :)



Haha, jobbigt med takskottande folk när man vaknar ;)

2011-01-12 @ 02:30:30
URL: http://noiram89.blogg.se/
Postat av: Anny

Klänningen är jättefin, men om du är osäker på den skulle iaf jag ha sparat pengarna och köpt nåt som jag är säker på istället. Jag tänkte skriva att man inte vill ha svart klänning på våren/sommar, men sen tänkte jag efter och de flesta av mina favoritsommarklänningar har varit svarta... Så, ja, det här bidrog visst inte så mycket :)

2011-01-12 @ 10:01:43
URL: http://aaanny.blogspot.com
Postat av: Sanna

svart o nät är snyggt o även modellen men personligen så hade jag skippat blommorna=)

2011-01-12 @ 14:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0