Frågelåda!

Längesen vi hade frågelåda nu va? Jag blir borta på annat under dagen så därför får ni chans att fråga vad ni vill. Ni är några som skriver "skriv mer information om LCHF", jag tycker att det är jättesvårt för att det finns så sjukt mycket. Därför kan ni nu fråga det ni vill veta så slipper jag chansa. Men ni kan fråga om vad ni vill som vanligt min LCHF, djuren, mig som person ja allt ni kan tänka er. Jag kommer inte berätta något mer om företaget som jag kanske ska starta ännu.

Ni som ställt frågor utan mailadress och bloggadress tidigare får gärna ställa om dom. Jag ska försöka kolla tillbaka och ta med dom jag hittar, men det blir enklare om ni vill vara snälla och skriva igen.

Såå kom igen nu.. FRÅGA FRÅGA FRÅGA!!
Nu ska Baltazar och jag gå till skolan och skriva ut lite papper..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! jag undrar hur gammal du är och har du någon pojkvän?

2011-03-08 @ 10:42:03
Postat av: Nina

Hejsan Hanna! Jag har kört på LCHF nu i 6 veckor och tappat 9 kg. Går det så här lätt hela tiden? eller slutar man "rasa" efter ett tag? När började du med LCHF? Och hur mycket har du gått ner?

2011-03-08 @ 10:46:32
Postat av: Maja-Lena

jag är också överviktig, och jag vet hur det känns, Har du nångång blivit mobbad och så? Hur har det varit att köpa kläder för dig genom åren? Har det varit svårt med storlekar och sånt?

2011-03-08 @ 16:18:38
Postat av: Anonym

Hej Hanna!

Grattis till din viktnedgång, bra kämpat!

Jag minns att jag läst något om en "balsamkur" och undrar så vad det är?

Sedan undrar jag också om du alltid varit mer eller mindre överviktig och vad som fick dig att bestämma dig för att du ville förändra det?

Hälsningar Lisa

2011-03-08 @ 18:48:24
Postat av: MalinKalin

Sv: Jaha vad är det för mässa du ska på då? :P

2011-03-08 @ 19:36:35
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: LADY UMBRELLA

sv: styl by tyra hade ju jättefina earcuffs! Tack för tipset !:)

2011-03-08 @ 20:18:22
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Melinda

Hej, Jag undrar vad har du får mål med din viktnedgång? alltså hur mycke vill du gå ner? och hur kommer du fira det sen?

2011-03-09 @ 08:57:18
Postat av: Anonym

Vilken rätt är din absoluta favvorätt? Både "vanlig" och LCHF /kram din blogg är jätte bra!!!

2011-03-09 @ 16:31:20
Postat av: Lillamy

Har du nåt tips på bra och inspirerande lchf bloggar, din e ju bra, men om de finns några fler?

2011-03-10 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0