God kväll

Nu är det dax att sammanfatta helgen. Fredagens mys i Växbo var härligt, det var några veckor sedan vi hade familjemys sist. Lördagen blev ju toppen eftersom Johanna var ledig och här. Mysigt med lugna dagar i solen med vänner. Kvällen blev det partaj men det är välbehövligt ibland. Idag har jag mest myst med hundarna umgåtts med Johanna och slöat. Dock försöker jag plugga lite nu, men det går inte jättebra. Ska redovisa imorgon så jag måste ju bli klar.

Helgens confession:
Jag har ätit en massa mindre bra grejer i helgen. Godis, couscous, apelsin och säkert något mer som innehåller socker.

Håret är så sjukt kort. Mår lite dåligt av det så därför plattade jag det så att det skulle kännas lite längre, men det känns ändå sååå kort.. Men det är åtminstonde lika långt på båda sidorna nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är jättefin i håret!

Men det är inte läge att fuska nu, vi ska ju hinna till Ullared =)

2011-03-27 @ 23:02:51
Postat av: Malin

Jag tycker håret ser jättebra ut! Smart att klippa själv, det spar man en hel hög med pengar på! (:

2011-03-28 @ 07:08:28
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejhej, tänkte se om du va sugen på nån gång när du har tid att skriva ett inlägg om en tex riktig detox lchf vecka, vad som är absolut bäst och äta för att få en riktig kick start och dom vanligaste "fuskningarna" osv . Har börjat flera gånger men sen stannar det av och man fuskar till och från eftersom vikten ändå står still. Tex så äter jag efter ett tag rödpaprika och tomater eftersom dom växer ovan jord, men har nu läst att man inte ska äta dom?? eller typ korv, får man äta det? typ falukorv det är ju typ 4,5g / 100g men ändå har jag fått för mig att det kanske inte är ok? Ska man lita på att om det bara är under 5g / 100g så är det ok att äta? lite kul tips och trix vore kul, för nu jäklar ska kilona bort!! :)

2011-03-28 @ 11:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0