I´m done!

Gud va fort det gick! Hoppas det blir godkänt. Denna uppgift har varit en av de svåraste på grund av att jag hade igår och idag på mig och vi skulle intervjua två chefer vilket är mycket att göra på grymt kort tid. Jag hinner ju, men chefer brukar vara mer upptagna. Men jag sitter nu här i ett lyckorus och känner mig grymt nöjd. Fattar ni 1607 ord det kan ju inte vara möjligt?!

Nu skulle jag ha firat med en stor godispåse haha.. men nix inge godis på ett tag. Istället blir det promenad med Baltazar och sen mys i soffan med CSI på lilldatorn. Shit jag har glömt laga mat också.. måste göra det när jag kommer in igen då. Mitt huvud är fortfarande i lite kaos. Jag har ju även 3 andra uppgifter som ligger och skräpar här på sängen, men jag skjuter nog upp dom till imorgon minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0