Malins möhippa!

En så underbart härlig kväll! Det är roligt att träffa människor som verkligen tycker saker och ting. Ibland när man kommer till en fest/tillställning så kan det lätt bli tyst och lite spänd stämmning. Jag var utbölingen igår haha.. men jag kände mig så välkommen och hade väldigt trevligt. Alla hade sina åsikter och det var ok. Vi firade att Malin har gift sig i efterhand. Hon är en så underbar människa! Blir alltid glad av att träffa henne.

Kvällen gick i Kärlekens tema såklart!


Snygga Malin..


Det bjöds på mat, vin, öl, gotta, skönsång och många goa glada skratt..


Jag tror och hoppas att Malin blev grymt nöjd med kvällen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ligger här och googlar lchf, måste ju ner tio kg nu. Men jag är rädd för tröttheten, många säger att träningen blir lidande och det vill jag ju inte! Dålig andedräkt får familjen stå ut med. Orkar man träna på som innan? Gonatt nu ska jag sova!

2011-03-13 @ 23:18:15
Postat av: Malin

Det mest underbara var ju att ingen kändes som "utböling"! (: Det var en helt underbar kväll, och jag kommer alltid minnas den med ett leende. Jag är så himla glad att du var du, härliga underbara människa! (; KRAM

2011-03-14 @ 21:08:51
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0