Diet vecka 70

Herre min gee vad lång tid, 70 veckor! Jag skulle kunna ha gått ner 70 kilo. Men nej nu är det inte så men jag har idag gått ner TaDa 35,4 KILOGRAM!

Känns väll sådär ska jag erkänna hade förväntat mig ett kilo sedan förra veckan egentligen. Men ni ska veta att jag får skylla mig själv. Har ätit Upplands väsby praliner och lite mycket choklad(70%).


Kommer ni håg när jag var så underbart lycklig av att se mina nyckelben? Den känslan kan jag fortfarande känna ibland. Underligt men helt sant. Det var snart ett år sedan och jag ser inte ens benen direkt på de bilderna haha..

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är inte klokt vilken skillnad.. Ingen kommer någonsin kunna säga till mig att lchf inte fungerar.

För det gör det tydligen, du ser ut att må så BRA! (:

2011-11-12 @ 11:09:38
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0