Kroppen och knoppen

Jag har bestämt mig för att prova att springa imorgon igen. 7 minuter är mitt mål. Oavsätt om jag får gå 30 för att orka. Spärren med att springa sitter i mitt huvud. Jag orkar ju crossen och andra konditionsövningar. Nu ska jag vinna! Jag fick ett blåmärke på mitt knä efter att det åkte ur led när vi åkte skoter.. Nu har det börjat gått bort men det ömmar fortfarande lite.



När jag ändå var igång med kameran så tog jag några kort på mina fruktansvärda lår och dom kommer bara att bli värre ju mer jag går ner. Jag fattar inte hur jag ska kunna gå i bikini i sommar. Jag har aldrig mått såhär dåligt över min kropp. Mina armar fladdrar och pruttar ibland när det blir luft emellan fladderarmen och kroppen. Låren är också fladdriga och pösiga och otroligt fläbbiga. Jag vet att det är jag som har gjort min kropp såhär från första början men det är så himla svårt att acceptera faktum att jag inte kan få en naturligt fin(min värdering) kropp hur mycket jag än kämpar. Även med operationer kommer kroppen inte bli som jag vill. Det är så himla sorgligt att jag har förstört min kropp.

& bara så att ni som känner mig vet så har jag tappat bort min telefon. Kanske borde passa på att köpa en ny nu då haha.. Det är dock rätt så skönt att vara oanträffbar.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Läste om din fenomenala viktminskning. Grattis.

2012-02-13 @ 21:36:34
Postat av: JJonsson

Men Hanna, det finns faktiskt sett att fixa det bättre - tung styrketräning. Det kommer främst medföra att fettet precis under huden löser upp sig och man får "slätare" hud. Visst jag förstår att det aldrig blir "som du vill"... värt dock att prova!



här är en artikelserie i flera delar om träning och mat http://fivehourfitness.com/the-fat-bastards-guide-to-getting-lean-part-1-strength-training/

2012-02-14 @ 09:13:05
URL: http://jjonsson.shapemeup.se
Postat av: Anonym

Du skriver att du förstört din kropp hur menar du då? Har du ätit dig tjock eller har du "alltid" varit stor? Vad beror det på isåfall? Mycket frågor, men grattis till viktminskningen, bra jobbat!

2012-02-14 @ 16:49:41
Postat av: sanna

jag tycker du är jätte fin=) och föresten hanna så går det framåt , kolla bara på ditt ansikte nu o då du var så mkt större. sen är jag glad för du kommer garanterat leva mkt längre nu då din kropp mår bättre=)

2012-02-15 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0