Sockerfri men söt ändå

Det kanske finns någon ny själ här på bloggen?! Så då passar jag på att berätta för er allihopa att jag har en grupp på Facebook där vi tjitteritjattrar om lchfkost, tips, träning, humör och sen så har vi utmaningar. Oväntat? Nja det är ju ändå jag som startat gruppen. Denna vecka gav Erica oss en utmaning som jag nappade på och jag tänkte att ni kanske också vill haka på?
 
Utmaningen är alltså ett pass på Gåbandet. Tycker dock det verkar underligt att man ska gå i 3.5 km/h. Det är sakta till och med för mig. Jag går typ 6.6 på bandet. Men jag ska prova för speeden emellan är ju däremot jobbigt fort. Men ser ni sista? 2.5 km/h i TRE minuter! Det kommer jag ha svårt att klara tror jag. Hmm ja ja allting går att prova en gång! Det är KUL med utmaningar!!

Kommentarer
Postat av: L

älskar nya designen!! superfint!

Svar: Tack!
Hanna

2013-10-02 @ 09:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0