I love September

Har precis kommit in från en kvällsprommis med Baltazar. Herregud vad jag älskar hösten. Stickade tröjor och sockar. Ur mysigt. Jag håller på att fixa en fotovägg, eller jag har gjort en mapp där jag spar kort som jag vill ha på en fotovägg. Jag har gått igenom galet många mappar med kort och filmer. Jag började med en grej i stallet när jag red Visa flera gånger i veckan innan hon blev halt. Pratade lite om ridturen och så. Shit vad jag har skrattat. Jag har bett Lina att radera mina hårddiskar om jag dör. Men galet roligt har jag haft det.
 
Imorgon blir det en härlig djur fylld dag. Först åker jag till Josse och rider ett pass. Sen kallar veterinären, Baltazar ska kollas(han är lite dålig men jag vill inte skriva om det för det är för jobbigt). Efter det åker jag direkt till Lillstallet och hoppas hinna med Dansas ridning på åkern. Sen far vi till Storstallet och så ska jag få följa med Bronzac och Lina ut i markerna genom att köra ponny :P, ska bli super roligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0