Lina

 
Alltså denna människa som jag umgås med typ varje dag. Det finns verkligen inte ord som kan beskriva Lina. Hon är världens snällaste människa. Bryr sig om alla hela tiden. Jag har aldrig träffat en människa som är mer känslig men ändå bestämd. Hon kan bli galet sur för en sak som jag inte ens reflekterat över. Men jag har lärt mig nu att hon har nolltolerans mot alla elakheter vilket är underbart(men svårt för en som mig som skickar ut kängor hit och dit främst till dom i min familj och dit lär ju Lina räknas). Men det är så fint med en människa som faktiskt kräver att alla i hennes omgivning behandlas och behandlar andra med respekt och kärlek. Idag fyller hon år, Stort hjärtligt Grattis!
 
Tack för att du är min vän!

Kommentarer
Postat av: lina

Vad fint skrivet Hanna! Tack så hemskt mycket, nu blev jag tårögd. Tack för att du alltid är så snäll och ställer upp!

2013-09-10 @ 15:44:33
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Em

Ååå, LINA & JAG fylller år samma dag! Fränt!

vi skulle ha dragit väg å tränat på AQ, hojta när du har lust :)

Svar: Jag är lite förkyld just nu men gärna nästa vecka!
Hanna

2013-09-17 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0