Sleep

Har haft grymt bra energi idag. Jag har gjort en del idag och än är jag inte i sängen. Men snart. Imorgon kommer det människor och kollar på min lägenhet. Det känns jobbigt. Jag som precis har blitt av med alla byggjobbare liksom. Nä fy tusan. Men så är det när man ska flytta tydligen.
 
Idag har jag kollat på lägenhet, tränat ett pass på AQ, käkat lunchbuffé, varit till veterinären med världens bästa hund och fått veta att han till typ 90 % inte behöver opereras, postat brev, dumpat en trött Ballen hos Johanna, varit i Lillstallet och myst, Varit i Storstallet och ridit ut Tage(han var inte jätterolig idag, rädd för varenda kotte så jag är glad att jag satt kvar faktiskt, Lina bara skrattade), fastnade hos Johanna när jag hämtade en väldigt mycket piggare Baltazar, handlat mat på Statoil vid halv elva och ja sen har jag bara varit hemma och donat lite inför imorgon när människorna kommer. Jag har ätit också, ost & korv mackor!
 
Min drömhäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0