Nyfiken i en strut

Det är jag i ett nötskal. Jag har bestämt att jag inte ska klicka på Statestik koll grejen här på blogg.se. Men det är så svårt. Fattar inte varför jag vill göra det.. Det kvittar ju egentligen om det står 8 eller 11 haha.. Tänk de som har 30 000 läsare, och så sitter jag hör som någon jäkla kontrollfreak. Det som är sjukt är att hur mycket jag än kollar på statestik grejen så fattar jag inte att det är människor. För som idag när Johanna var här så visste hon en massa saker som jag inte sagt till henne, om nyår och vad jag har haft för mig. Har inte pratat med henne på nån dag så jag fattade inte hur hon kunde veta.. Så då sa jag det "men hur fan kan du veta det"?! JA men det står ju på bloggen. Jag kanske borde börja tänka på vad jag skriver här?

Tror ni jag klarar att inte kolla på statestikgrejen på en vecka?

Man vet ju faktiskt inte vilka som läser här.. Jaja back to reality..

Sweet dreams friends


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är här varje dag!

2009-12-31 @ 18:14:48
URL: http://hannadennya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0