Obsessed

Fick ett tips av Zeynep på jobbet att denna film var bra.. hon la den på mitt bord och jag var allmänt negativ.. tänkte att jag inte skulle hinna se den. Men jag tog med den hem och såg den imorse.

Handling:
Derek Charles är en hårt arbetande man och anställd som kapitalförvaltare på ett privatföretag. Men en dag får han en ny kollega som både är attraktiv och smart. Derek blir imponerad av hennes arbete och känner sig också fysiskt attraherad av henne . Men hon är desperat att komma honom inpå livet - och det till vilket pris som helst.


Den bästa filmen jag sett sedan Flickan som lekte med elden. Har allt en bra film ska ha. Rekommenderar den starkt!
Den får  av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0