Paket

Åh jag älskar att få paket.. Jag har gått med i en massa olika klubbar.

Först ut är
Astrid Lindgren favoriter

Pippi Långstrump på de sju haven & Emil i Lönneberga
Pris 54 kronor

Fest & Gäst klubben


Innehåller; Silvrigt ljusfat, dekor sand, ljus som ser ut som stenar, servetter med stenmotiv, super snygg gråaktig löpare, receptbok. Pris 77 kronor

Disney favoriter

Pinocchio (som jag aldrig sett) & Oliver och gänget.
Pris 53,5 kronor

24
Kommer ni ihåg serien som gick på tv:n?! Jag älskade den och vet att jag satt uppe flera nätter för att det gick repriser vid 3-4 på morgonen..

24 Redemtion & 24 HELA säsong 1.. woohooo!!!
Pris 93,5 kronor

James Bond favoriter

Agent 007 ser rött & Agent 007 med rätt att döda
35,5 kronor

Detta är alla välkomst paket, och jag har självklart avslutat dessa medlemskap nu. Jag vill ju egentligen inte vara medlem. Bara ha en massa billiga filmer. Astrid Lindgren favoriter tänker jag dock aktivera så fort jag fått ett jobb igen eftersom jag vill ha alla hennes filmer. Även Diseny favoriter kommer jag nog aktivera igen så småning om. 24 Säsongerna kommer jag nog köpa genom vanliga filmklubben som jag också är med i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0