Dagen

Dagen har jag spenderat tv spel Super ? (det är typ som Mariokart fast på Playstation) och med the Tvins! Så underbara människor. Synd att jag inte tog nått kort på dom.. kanske kan hitta något från förr?!
Japps här är dom..
 &
Christine                                                       Therese
Vi var på Erikshjälpen och Kupan.. Jag gjorde ett fynd och hittade

en Julgodis skål!

Så nu har jag firat lite med glögg ikväll..
Det känns som att jag varit ledig 1 vecka, & jag börjar inte jobba förrän 4 imårron=).

 
Om 3 minuter börjar Criminal Minds då ska jag få tillåtelse att lägga mig i soffan och slöa..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gott med glögg, det ska jag köpa idag!

2009-11-13 @ 09:05:06
URL: http://hannadennya.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Hej på dig o tack för att jag fick adressen hit!

Hoppas din kväll blir bra!

Kramen!

Ragnvi

2009-11-13 @ 16:45:44
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Sarah

Drag me to hell såg jag på bio, den var helt klart sevärd =)

2009-11-15 @ 17:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0