TV 3

Vafan är det med tv 3 ikväll.. Dubbla avsnitt av mitt all time favorite show.. NCIS.. men det är reklam typ var 8 minut, då överdriver jag INTE.
Jag blir helt galen, jag brukar gilla att det är lite reklam typ 1 i halvtimmen, då hinner jag göra massa saker. Men det här är ju ett skämt, blir ju knappt något sammanhang i programmet..

Jag ringde TV 3 och frågade om det ska vara så här mycket reklam?
Hennes Svar: "Ja du jag vet inte" "Jag kollar på 3:an, jag har inte märkt något" "Om du verkligen vill ha ett svar kan du återkomma imårron 8:30" "Du vet TV3 överlever ju på grund av att vi sänder reklam"
Då var det bara och tacka så mycket ÄNDÅ!!
Jag känner mig verkligen som en gnällkärrig.. haha.. Tänk att ringa TV3 och klaga på Reklam..fast jag klagade ju inte riktigt. Jag bara frågade! & de är klart att det ska/måste vara reklam. Men var 7 minut är inte det att ta i???????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0