20091009

Min lediga dag!

den började med lite spontan shopping av balkong tyg.. men det fanns ingenstarns, och jag är ju så lat så jag bestämde mig för att jag skulle köpa ett fördigt och fint balkong tygsskydd. Nä men se där fick jag ge upp, Det finns inget sånt färdigt i hela stan, och på internet hittade jag för 700 kr och uppåt, Inte aktuellt. Så det blev til att köpa ett tyg och sy själv.. det kändes "sådär".

Köpte iallafall 3 mattor oxå..

Vid halv 12 kom Linda & T hit och hälsade på, vi åt en massa grodor och skvallrade förvånadsvärt lite!

Han är så söt och flinar hela tiden..

Sen packade jag mig iväg till Växbo och där skulle syrran vara hemma tyckte jag men Ikke.. fick vänta på dom i typ 45 minuter innan jag fick tag på henne och knde hämta nykeln för att komma in i huset. Mormor och Morfars middag stog på schemat.

Maten gick oväntat bra att laga och mer om hur den blev och bilder kommer i ett annat inlägg..

Efter maten badade jag killarna

Mina underbara systerbarn..

N lekte tomte.. snart jul ju vettni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0