Lördag kvällen

Jag sitter här helt själv ikväll med en Stor godis påse.. Skulle umgås med Johanna trodde jag, men nu hade hon planerat om och skulle ut och äta och sen skulle hon på någon fest och skjutsa runt folk. Jaja tänkte jag och lånade de filmer som låg oinlåsta på jobbet.. 4 skräckfilmer, Kul! Not! Jag är ju livrädd ändå utan att kolla på sånna.

Tänkte att jag kunde surra med Hanna på Skype men hon har också övergivigt mig.. hon skulle lätt kunna kolla på Skräckfilm med mig.. kanske ska åka till Stockholm?!
Om jag åker nu är jag ju framme 12 å så kan vi kolla på en film och så sova i 4 timmar och sen åka hem och vara på jobbet 9:00 imårron.. Perfa! haha..
Som att jag skulle orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0