090831 Resan

Men jag har glömt att berätta att jag ska till Grekland va?!

Jag åker från Bollnäs om typ 3 timmar..

Jag känner mig ganska så lugnt nu.. men jag kommer snart att dö.. jag tycker verkligen inte om att flyga..


Men tänk när jag är framme.. Å så underbart!
Jag har dock aldrig varit till Grekland förut så det blir ju nått nytt.. Linda och Emil är ju redan där på samma ö.
 
På Onsdag tror jag vi ska ta en tur hit..

Smugglers Wreck..

Drömde ju att mitt plan blev kapat av pirater inatt.. men jag tog deras automatvapen och dunkade den ena av dom i bakhuvet.. hur jag nu lyckades med det..haha.. men sen så sköt den andra mig.. så jag dog i vilket fall..

Fy fy fy.. nu ska jag diska lite innan jag kanske ska vila lite..kan nog inte få någon ro nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0