Mattedag

Denna dag har jag tilldelat matematikens värld. Jag Måste komma till tal 1189 idag om jag ska hinna. Jag trodde jag tyckte om matte men jag gör nog inte det längre.
Det är så himlans mycket regler så mitt huvud blir alldeles fullt, om 40 tal har jag kommit halvvägs i B kursen och jag vet inte om jag riktigt får plats med dubbelt så mycket infomartion som nu.


Jag räknar i ett kaos, det är då jag trivs som bäst!

När jag lämnade in min stor dator så frågade jag hur det blev om de inte hittade något fel, vad betalar man då för? Han svarade att de alltid hittar vad som är fel och man får ett prisförslag på lagning. De ringde från Midat igår och sa att de inte vet vad som är fel med min dator och att det inte ens går att knäppa på den. Men vilken surprice, det visste jag ju inte. Ibland känner jag bara att människor tror att de är så duktiga men sanningen är den att jag vet inget mer om min dator nu än jag gjorde innan jag lämnade in den på felsökning. + att jag får betala för det, för absolut ingenting!
Nu har jag kollat på så många olika datorer så att jag tror jag ska köpa en ny minidator också.. med mer minne, så inte den där "det finns för lite minne på C disken" poppar upp hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0