Uppe med tuppen

Om man läser min blogg kan man tro att jag sover halva dagarna. Brukar inte ha något inlägg förrän efter 10. Men idag känner jag att jag varit uppe så länge så jag kan ta mig tid att blogga lite. Sitter med hårfärg i håret och väntar på att tiden ska värka, hoppas det blir bra! Jag har även badat Katten idag och tagit fram matte pappren som jag nu ska sätta mig med. Ett nytt kapitel, det är om X och Y tal, jag förstår inte så mycket ska jag erkänna. Men jag kanske gör det efter idag?

Min plan för dagen:
* Klockan halv 11 ska jag på class
* kika på Sjunde himlen
* sola på balkongen med matten
* laga tacos till mina gäster
* Mysa!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

ha en toppenhelg och dag min käre vän :) jobbar inte malin på ett härbärge? har för mig att du sagt de. isåfall är det väldigt annorlunda än dit vi var. tror dock att man måste ta bort själva tanken på att personerna ska tillfriskna om man ska orka jobba på de här stället. annars finns det nog risk för utbrändhet. kramis

2010-04-16 @ 11:24:18
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0