Beställningar

Ops har jag hamnat i beställnings träsket igen?! Igår beställde jag lite på LareDoute och idag beställde jag mycket på CDON.SE, 16 prytlar blev det till slut. Men då är det en julklapp också, kan ni tänka er det.. julklappar i augusti?! Ska köpa en extern dvdläsare nu bara sen äre köpstopp till oktober:).

Måste lägga upp en ekonomi plan för tiden fram till avresa nu, så att jag har resepengar när jag åker. Flygpengarna är betald, hotellpengarna inklusive halvpension har jag, så det är fickslantarna jag behöver spara ihop till! 2000 pix ska det minsta vara!

Nu ska jag gå en sväng på marknaden och endast köpa hund schampo, det borde jag klara av eftersom jag gick där i fredags och inte köpte ett skvatt.
Update 22:10 Tydligen har detta inte blitt inlagt, så jag publicerar det nu istället.

Kommentarer
Postat av: Marion

Hehe, tre gånger i veckan lät lite ambitiöst, men då har dom kanske räcermatta som växer som tusan? ;) Vi tänkte köpa snabbväxande bara för att få gräsmatta fort, men vi ändrade oss när vi kom att tänka på att det ska klippas å... :P

2010-08-16 @ 13:41:09
URL: http://noiram89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0