Livet idag

Shit, vet ni att jag har varit arbetslös i 7 hela månader?! Jag har äntligen tagit tag i mig själv och sökt flera jobb nu. Finns egentligen inget roligt jobb ute men jag ska se till att finna ett roligt jobb framöver. Jag har fått flera svar på min annons angående dagmatte till Baltazar utifall jag börjar jobba. Så det känns skönt, hoppas jag hittar någon bra människa. Jag vill helst hitta någon äldre människa här i stan som kan gå en sakta prommis runt sjön med honom och sen bara mysa och låta han ligga i närheten resten av dagen. Det vore perfekt!

Johanna och jag har kollat på SEXeducation ikväll. Det är bra mycket jag inte vet ska jag säga. Det finns exempelvis 13 olika preventinmedel för tjejer jag kunde nog räknat upp högst 5. Det finns TVÅ för killar, underligt det där. Har ni sett det där programmet? Riktigt bra faktiskt, jag lär mig något nytt varje gång jag kikar på det:P.

Alla mina utkast på blogginlägg är plötsligt borta.. hur fan är det möjligt? Jag är stuck i denna oturskurva, undra sa flundra när den vänder?! Denna vecka känns det ändå som att vikten går neråt och det hoppas jag verkligen, MINST 1 KG, heller hur? Sannas dator har kraschat så jag har dragit in henne i svängen också, stackarn!

Johanna, Baltazar och jag var i skogen en sväng tidigare ikväll och kikade efter svamp..


Kommentarer
Postat av: JJonsson

Jadu, tycker ganska underhållande det där programmet jag med :D syns på ett par dagar! Hoppas du gör mig och Max sällskap på höstmarknaden (är mest sugen på dooooonutz!!)

2010-08-10 @ 11:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0