Okidoki

Nu är allt fixat och det är så skönt! Har haft mycket att pyssla med de senaste dagarna. Imorgon eller senare idag åker jag till Stockholm. Jag kommer hem på fredag och på fredagkväll har jag middagsbjudning här hemma klockan 18. Om du vill komma så skicka ett sms eller nått. Har inte varit så aktiv med inbjudningen. De som jag vet kommer är iallafall Sanna, Linda, Sofia, Linda, Johanna och Christine. Det ska bli roligt!

När får man veta om man kommit in på en skola om man som jag står på reservplats?!

Nu är jag ledig resten av denna vecka och det känns väldigt skönt, har sökt lite jobb här och där och förhoppningsvis får jag hemma jobbet + barn jobbet då skulle jag vara toknöjd!
Mina är hemma från Malmö också, det är så mysigt, igår var vi ute och gick kvällsprommis i cirkus 2 timmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0