Onsdag

Gud va jag är nyfiken på mått och vikt idag. Har varit påväg att provmåttat magen en gång men lyckades inte hitta måttbandet. Jag borde kunna hålla mig i schack tills imorgon, men vi får se.. om jag hittar måttbandet så kan jag nog inte lägga band på mig själv..

Min nya telefon gör inga smile gubbar utan det blir :) vilket är skit trist. Jag är en smilie människa i sms sammanhang. Tror jag ska prova ha syrrans gamla igen och ge denna till mamma, hon vill ha en slide mobil och denna är faktiskt riktigt bra förutom smilegubbarna som inte existerar.

Så varmt idag, jag har nästan glömt bort hur jobbigt det är. Alla jag har pratat med njuter och det gör inte jag idag. Kanske ikväll då ska jag njuta lite av värmen som då är svalare:). Mestadels av dagen har vi spenderat inomhus och bara kikat ut lite smått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0