Shopping

Blir det inget mer på ett tag nu. Idag har jag rett upp min ekonomi så att jag kanske har råd med mina belöningar framöver. Min hundvakt som jag hade på G skickade ett mail idag och sa att hennes sambo var allergisk och att hon fått reda på det idag, vilket great framförhållning. Det var inget jag behövde direkt! Jag har bestämt mig för att börja jobba nu så jag är i stort behov av en hundvakt. Men men jag får la lösa det på något vis, det är även lite jobbigt att det är så dyrt. Men som jag har räknat nu så ska jag ha råd iallafall även om jag endast får akassa.

Vi kom nyss in från en promenix och ska strax åka till Marion och hälsa på en sväng innan hon börjar jobba. Skönt att komma hemifrån en sväng, det är stökigt och rörigt här. Får ta tag i det senare idag.

Om ni vet någon som bara är hemma om dagarna och som gillar hundar, be dom kontakta mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0