Självupptagen

Gud va jag är egocentrisk på min blogg. Bara en massa bilder och filmer på mig själv. Haha är det därför ni är inne här och klickar omkring?! De flesta beskriver min "älskade" blogg som ombytlig och att man aldrig vet vad som finns på den nästa gång man klickar in. Jag tycker det känns kul! Jag vill inte vara förutsägbar, och jag tror jag lyckas hyfsat.
Idag har jag pysslat och beställt lite till PartyLite, mitt sista party i denna katalog är imorgon. Sen är det ny katalog från och med September. Kul med lite nytt nu känner jag, är lite trött på den gamla katalogen, det tråkiga är att dom tar bort flera av min favorit dofter. Det är sjukt vilka val PL gör, undrar vem som sitter och bestämmer att Honungsmelondoften ska bort liksom?! Idioti är vad det är. Men jag har så mycket ljus och grejer nu så jag köpte inte ett jota till mig själv utan bara till visningarna. Jag sparar mina pengar till på söndag då jag kanske ska på IKEA och köpa ljus.. haha.. ja men vafan det är ju skillnad på ljus och ljus. Jag kan ju inte elda 10 PL ljus om dagen/kvällen då skulle jag bli ruinerad så då kör jag på 1-2 PL ljus och resten IKEA eller SIA.

I september ska jag ha en visning här hemma med lite utförsäljning av "gamla" grejer och ljus som jag har över. Självklart kan man även beställa ur den språjlarns nya katalogen och dofta på de nya härliga dofterna! Mer info kommer senare, men jag tror det blir klockan 18:00 den 15 september.

B och jag har bara varit ute på kortpromenader idag, vi har bara varit inne och slöat(Baltazar) och fixat(jag). Imorgon ska det bli ändring på det. Då blir det att plocka ihop PartyLite grejerna och sen fara till Växbo för utomhusaktiviteter även om det är regn. B gillar inte regnet så mycket, han springer till varje port vi går förbi och försöker gå in trots att det inte är vårt hus haha.. sen ser han jätte ledsen ut och kommer skuttande efter när jag fortsätter gå framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0