Klappar

Jag tror jag aldrig har varit så nöjd med mina julklappar som just iår. Jag fick precis det jag ville ha och lite där till..


Horoskop boken som jag får av mamma och pappa varje år, mycket uppskattad!


En svart stavmixer! Exakt vad jag önskade mig!


En ute och inne termometer. Mormor kan inte förstå hur jag kan leva utan en sån. Hon har stenkoll på temperaturen och jag har noll koll.


En svart elvisp, Yes!


En te"görare"! Super bra!

Badskum från Rusta!


Filé kniven som jag ville ha från Sportfiskeguiden.se


Super varma sockar med gosigt foder i!


Ljusstake, alltid uppskattat!


Ett lampträd, jag vet precis vad jag vill göra med det! Ni får se när jag är klar, hoppas de funkar!


Pricken över I:et, en väska! Kan jag bli nöjdare?! Nope..

Kom tomten med något roligt i julklapp till dig? Kom igen och dela med er.. Vad var din Bästa julklapp i år? Min är nog stavmixern om jag måste välja, jag mixar saker oftare än vad jag trodde så den BEHÖVER jag verkligen. Annars är det nog lampträdet! ...& badskummet.. kniven.. Väskan.. SOCKORNA.. Boken.. Äsh jag älskar alla mina julklappar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

VART kommer lampträder ifrån !? har letat förbrilt efter ett sådant.. please help me ! :)

2011-12-05 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0