Tränat - check

Gash vad härligt det är att träna! Idag joggade jag 3 minuter! Jag ska ta tag i joggningen igen. 11 minuter i streck till 30 januari? Hmm.. går jag ut för hårt kanske?

Jag cyklade 10 minuter och gick 4 minuter, sprang 1 gick 1 sprang 1 gick 1 sprang 1 och gick 3. Det är jag nöjd med idag! Sen gör jag de vanliga maskinerna, dock inte alla armmaskiner eftersom jag får grymt ont i handleden då. Men två ben maskiner, en skitbra arm maskin som även tränar rygg och mage. Sen låg jag på en madrass och gjorde situps, så jävla jobbigt och tråkigt så jag tog en stor boll och guppade på den istället, skit jobbigt även det men mycket roligare haha.. Sen gör jag brändan(yoga) fast med knäna i golvet för att jag inte orkar mig själv på tårna!

Tror ni det går att få bort dessa häng armar?! Ikke troligt..

Kommentarer
Postat av: Jannica

Klart de kommer försvinna :D Bra med träningen :):):)

2010-12-06 @ 21:46:22
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Marion

Heja heja! Du är så motiverande och inspirerande!

2010-12-06 @ 22:23:26
Postat av: Zeynep

Vad duktig du är wow vilken skillnad.Jag vill också träna men vart tränar du?Vill också -

2010-12-07 @ 11:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0