Växbo

Idag flyttar Baltazar och jag till Växbo! Vi ska vara där under juldagarna och bara mysa och ha det bra! Jag ska laga LCHF julmat och även tipsa om "Mitt julbord" här på bloggen! Katten flyttade till Växbo igår så nu är hon hemmastadd redan!

Snart ska jag träffa mamma på stan för en lunch och sen handla lite pepparlax innan vi åker. Kan inte bestämma mig om jag ska ha rakt eller lockigt hår på julafton heller.. Allt är ju ändrat i år så kanske att håret ska få vara rakt.

Lite bilder från Växbo..


Kommentarer
Postat av: sis

Du är mycket vackrare i lockigt hår....

Just so you know....



kram

2010-12-23 @ 12:32:37
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fina kort på dig och Johan =) Syskonkärlek!!

KRAM

2010-12-23 @ 13:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0