Nyfiken

Nu ska vi kolla lite hur ni gör..

Härom kvällen så pratade vi om hur ofta vi byter sängkläder. Jag gör ju det 1 gång i veckan, eller iallafall alltid inom 10 dagar. Jag kan tvätta och sen använda samma påslakarn igen, men på något vis så måste jag tvätta dom ofta. Jag är en tvättoman, jag vet det. Men hur ofta är "normalt"?

Kom och tänka på detta igår när jag åter igen tvättade. Mina vänner anser att jag är lite galen. Tror de tycker 1 gång i månden är ok.. varannan vecka var även det för ofta enligt dom. Man ska ju även vädra sängkläderna varje dag. Hur många gör det? Inte jag, så jag kanske kompenserar för det med tvättningen?!

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Haha nää magen ska vara så här stor så det är nog inte julskinkan i de här fallet =) Har till och med gått ner i vikt sen jag blev gravid. Längtar tills magen plutar ännu mer ja =) Ska kika på lägenheten på tisdag... hon jobbade och hann inte före. Jag har alltid bytt lakan varje vecka.. dåligare på det nu men varannan brukar det då bli. Brukar göra fint tills julia kommer så att hon alltid har nya lakan =) Middagsbjudning snart tycker ja.. =) KRAM

2010-01-18 @ 15:44:02
URL: http://lindaallstar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Där sover du gott kan jag tänka mig ;)

2010-01-19 @ 09:29:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

Hej, hittade till din blogg genom din kommentar i Lilys blogg :) Jag brukar oxå försöka byta sängkläder 1ggn/veckan eller iaf med 10dagars mellanrum :) Jag tycker de är helt normalt. Söt kisse du har oxå. Ha en bra dag.

2010-01-20 @ 22:02:34
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0