Paj

Underligt namn på något så gott. Jag har egentligen aldrig gillat paj,

men denna som jag gör nu är lite knäckig och knaprig inte torr och fnasig.
Kollade som ni kanske förstår inte så mycket på Let´s Dance igår, läste ut boken istället.
 
Men jag kikar lite på det nu och fått lära mig att:

Stefan Sauk är skådespelare, en actionhjälte.. haha..

Victoria Sandell Svensson är hon som spelar/spelade fotboll, de presenterade henne som det iallafall.
Elin Kling är en bloggerska så där kom det in iallafall Mode redaktör var hennes title.

Marcus Birro var författare.

Så nu har jag blitt lite mer allmänbildad. Nu ska jag hoppa i dans outfiten och dansa mig lite fit(tränad).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0