Attans

Nu sitter jag här framför datorn igen. Jag har lovat mig själv att jag ska ha diskat innan jag kryper till kojs inatt. Baltazar har inte heller fått kvällskissen så minst 1 timme till blir jag vaken. Men till mitt försvar så har jag fixat med CV´t och kikat runt på jobb men självklart även snokat runt på en massa bloggar och Youtube. Känner mig mättad med info om LCHF dieten nu. Sanna tycker att det är en utmärkt idé för mig så vi ska ha en spåningsdejt på söndag, jag ska få alla tips! Nej hörreni nu ska jag ta tag i disken så ni slipper läsa om den framöver.. haha..

Ps. om jag skulle välja endast ett band som jag fick lyssna på resten av livet så skulle det nog bli Dia Psalma, jag tröttnar aldrig! Dessa går på repet just nu.. underbara!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0