Gash

Alltså jag är lite trött på denna värme nu! Jag vet att ni som jobbar tycker att jag är knäpp men jag orkar inte vara ute längre. Idag var jag ute till klockan 15 sen har jag bara varit inne och varit och handlat. Blir så rastlös av att gå här hemma, blir galen snart. Svårt att ha hund i denna värme också, Baltazar bara hiar och blir jättetrött efter våra promenader. Vi går våra långprommisar antingen tidigt på morgonen vid 6 eller vid 12 på kvällen. Nu ska jag lägga mig i soffan och kika på CSI.

Bjuder från ett klipp från igår när Sofia och jag var ute med båten. Jag hade inga byxor eller leggings i Växbo så jag tog ett par benvärmare för att inte bli sönderbiten av myggen. Men det var inga myggor ute så vi klarade oss finfint. Men det är därför jag ser ut som en luffare:P.. Jag har en blåsa i varje hand idag, så jäkla typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0