God morgon

Jag vaknade nyss! Jag brukar aldrig kunna sova mitt på dagarna, men se någon gång ska vara den första. Vaknade imorse och gick kissrunda med Baltazar, sen åt jag frukost, sa hejdå till Helena, läste en massa bloggar, prata med mormor, skjutsade bilen till Johanna och sen gick jag en vända i regnet med Baltazar. Efter detta åkte jag hem och la mig på sängen och läste "Fallet G" en av de bästa böcker jag läst på väldigt länge. Trots detta orkade mina ögon inte hålla sig öppna speciellt länge och jag somnade och vaknade nu. Sov cirkus 1 timme, hoppas jag kan sova ikväll iallafall. Jag tror semestrandet inte piggar upp mig utan tar mer energi än det ger. Så nu kanske jag sovit ikapp, framöver blir jag alltså pigga Hanna igen.
Nu ska jag laga Köttbullar med fetaost..sen ta ett långt bad och sen läsa boken igen.
Piggelin?!

Kommentarer
Postat av: Marion

Vad smal du ser ut i ansiktet, så bra gjort av dig att hålla i!

2010-07-28 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0