Min underbara syster!

Jag har världens bästa syster! Vi tänker helt olika, är helt olika, ser helt olika ut, lever helt olika liv, bor helt olika men på något vis så förstår vi varandra väldigt bra iallafall. För något år sedan var vi på semester, utomlands i en vecka bara vi två och det var så underbart! Snart hoppas jag på en resa med henne och kidsen, skulle vara super mysigt! Hon har nu skaffat sig en blogg som jag tycker att ni ska kika in Min fina syster, passar ju perfekt nu när jag är lite dålig på att blogga!

Kommentarer
Postat av: sis

men tack gulle du...du är bästa lillasystern du med...Mina barn älskar dig och det gör jag med...puss och jag är så avundsjuk på er furuvikresa imorrn...ha det så himla härligt..och pussa mina bästa pojkar..ta gärna med båda hem igen oxå...;-)

2010-06-28 @ 22:53:07
URL: http://lindamjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0