Gårdagkvällen

Hade planerat en hemmakväll med en god vän men hon blev upptagen så jag lev bjuden på tacos i Växbo och åkte självklart dit! När vi ätit bestämde vi att vi skulle spela kort med mormor och morfar så då åkte vi dit och spelade Jazz och Plump!



Mamma är nervös                                                  Mormor vaskar

Johan lekte lite med Ballen

Kvällsfika, tunnbröd och getost så jävla gott!

Ballen låg under bordet vid mina fötter:). Morfar lockade upp honom på soffan en gång så han låg i hans knä, men sen hoppade han ner igen, trivs nog bäst på golvet tror jag.

Innan jag åkte till Växbo hade jag lite "ta hand om mig själv tid" jag duschade sjukt länge och rakade benen, gjorde hårinpackning, fixa med fötterna och sen tog jag äntligen bort det avskavda lila nagellacket och målade de ljus och sommar fräscha!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0