Kina

Har varit en bra dag idag, trots inget speciellt alls har hänt faktiskt. Har varit för varmt för några längre promenader under dagen så vi har bara varit ute på kiss och bajs rundor. Ikväll var vi dock ut på en längre tur, lite cykling blev det också. Blev inge skoköp och inget kameraköp. Kameran var inte så bra som jag trodde/ville och jag kom inte ens till en skoaffär. Ska fixa skor imorgon, måste!

Är så trött nu.. har pysslat om mitt hem lite. Var ju längesen jag gjorde något nytt nu. Så nyss tog jag tag i saken! Städade tidigare idag, damsög, torkade golvet och torkade massa ytor. Disken är dock kvar. Visar bilder sen eller imorgon.

Nu ska jag hämta sista tvätten och sen kanske diska, struntar nog i matten imorgon, känner inte att det är något jag ska fråga om och då känns det onödigt att gå upp halv 7.

Just det, rubriken gäller ju min middag idag


Tre små rätter

Fast min såg ju ut såhär, dvs ingen biff

Dessert, super gott men lite väl onyttigt för att vara en tisdag.

Sen kom ovädret..
 
 haha det ser ut som det på himlen iallafall. Jag tänkte att jag skulle behöva ut med Baltazar i regnet igen, men hellre det än värmen. Det blir jättevarmt för honom och han vägrar dricka vatten ur sjön.


Kommentarer
Postat av: Zeynep

Ååå vad gott det såg ut ,har varit där och ätit nån gång men då var de inte så gott .huddik har godast kinamat .

2010-05-19 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0