Lunch

Jag tycker verkligen om Chiliconcarne, tror jag ska göra det typ 1 gång i veckan. Man kan ju leva på en "sats" länge. Jag åkte Lantmanna idag för att köpa mat till Ballen. Hills köpte jag efter Helenas rekommendation, 459 kronor fattigare åkte jag till skolan. Men där var det ingen så jag satte mig och vänta eftersom jag var lite tidig. Den som kommer är min gamla lärare, som jag verkligen inte gillade. Fy vad hemskt att träffa någon man ogillat såå länge. Jag har sett honom två gånger på stan den senaste veckan och blitt överlycklig varje gång jag kunnat kolla bort eller bara ignorerat. Men nu gick det inte. Han sa " nämen är det Hanna som sitter här.. hur r det med dig då. Jaså du går här?". Nä det är just därför jag sitter här pucko.
Sen åkte jag hem för att det inte kom några fler. Gav Baltazar den nya maten, Men nej han tycker inte om den heller..


Här är min mat för dagen!


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

är det våran gemensamma favoritlärare som du träffat?

2010-05-14 @ 15:22:28
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0